środa, 5 czerwca 2013

Macadamia Natural Oil, Deep Repair Masque

Maskę Macadamia Natural Oil, Deep Repair, przedstawiałam Wam w ulubieńcach maja. Ponieważ kilka z Was było zainteresowanych działaniem oraz rezultatami tej maski, postanowiłam zamieścić jej recenzję.



Zanim zdecydowałam się na zakup tego kosmetyku, wiele słyszałam na jego temat. Docierały do mnie informacje, że ma niesamowite działanie na włosy. Jako, że jestem posiadaczką włosów długich, i że staram się je dobrze pielęgnować, postanowiłam spróbować. Z tą decyzją wahałam się długo, ponieważ ten kosmetyk nie należy do najtańszych – za opakowanie 250 ml musimy zapłacić około 100 złotych.


Maskę kupiłam w sklepie fryzomania.pl w marcu, Od tamtej pory stosowałam ją regularnie. Początkowo aplikowałam ją po każdym myciu, jednak po około miesiącu zaczęłam używać jej trochę inaczej.

Opakowanie tego produktu jest bardzo solidnie wykonane. Sama maska, oprócz zakrętki, jesy zabezpieczona także dodatkowym wieczkiem, za którymi akurat nie przepadam. Zapach kremu jest niesamowity, słodki, migdałowo-orzechowy, głęboki. Utrzymuje się na włosach bardzo długo, mogę nawet rzec, że do kolejnego mycia.


Konsystencja tego kosmetyku jest bardzo gęsta, przypomina gęsty budyń. Po odwróceniu słoiczka do góry nogami krem nie wyleci nam z niego od razu. Trwa to kilka sekund, ponieważ jak pisałam, konsystencja jest „zbita”. Wiąże się to z ilością produktu potrzebną do jednorazowej aplikacji. Początkowo popełniałam ten błąd, że nakładałam jej zbyt dużo na włosy.


Kolejnym błędem przy aplikacji tej maski była częstotliwość jej używania, a mianowicie stosowałam ją zbyt często – praktycznie po każdym myciu, w efekcie czego moje włosy były ciężkie, brakowało im lekkości. Po jakimś czasie zmieniłam jej stosowanie – zaczęłam używac jej zdecydowanie rzadziej a także w mniejszej ilości. W rezultacie działanie tej maski było lepsze - włosy nie były przeciążone.


Czy maska pielęgnuje i odżywia włosy? Jak najbardziej. Teraz widzę, że ładnie się błyszczą, są odżywione i wypielęgnowane. Czy polecam ten produkt? Tu uwaga: nie polecam. Dlaczego? Przecież działa. Ale takie działanie otrzymamy stosując nasz rodzimy Biowax, za 1/6 ceny Macadamia. Naprawdę nie widać różnicy, więc po co przepłacać?

2 komentarze:

  1. Działanie jak piszesz świetne ale później mnie zaczął nieco zapach irytować :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przypadla mi do gustu ta maska. Niewydajna, droga i obciazala mi wlosy. Zdecydowanie mozna znalezc lepsze maski od tej

    OdpowiedzUsuń